Contact houden. En succesvol werken aan omzetvergroting.

Een digitale nieuwsbrief zorgt écht voor betere contacten

Het primaire doel van een nieuwsbrief is natuurlijk om vooral ook tussentijds met uw relaties in contact te blijven.
Maar waarom zou u uw nieuwsbrief niet tegelijkertijd ook commercieel inzetten?
Lees hoe wij u daarbij kunnen helpen.

Professionele teksten

Iedere week voegen we twee nieuwsberichten aan de database toe. En vink eenvoudig aan welke u daarvan u in uw nieuwsbrief wilt opnemen.

Ook uw eigen nieuws

Voeg eenvoudig uw eigen berichten aan die database toe. Om een nieuwe medewerker voor te stellen. Of om tips te geven.

Reageren is zó makkelijk...

Ieder nieuwsbericht voorzien wij automatisch van 'reactievelden'. Uw relaties kunnen daarmee direct online reageren en vragen stellen.

Meerdere relatiegroepen?

Maak eenvoudig meer relatiegroepen aan. Bijvoorbeeld voor particulier en zakelijk. En voorzie zo iedere groep van zijn eigen nieuws.
Het is allemaal zo gemakkelijk.

Uitgebreide responsmeting

Na het 'verzenden' heeft u direct inzicht in de vraag wie welk onderdeel heeft gelezen. Maar vooral ook wie uw commerciële tools heeft bekeken. En hoe vaak, en wanneer.......

Wie maakt uw nieuwsbrief?

U kunt iedere maand uw nieuwsbrief versturen aan maximaal 3000 relaties. Zonder extra kosten. Of zullen wij dat eens per maand voor u doen?