Digital marketing

Digital Marketing

Uw klanten worden dagelijks geconfronteerd met reclame van andere partijen. De ene verzekeraar biedt een goedkope autoverzekering aan. De andere wijst op hun ‘geweldige’ zorgverzekering. Zelfs bij een digitaal bezoek aan een bank komt er reclame voorbij. Hoe houdt u dan toch het contact met uw klanten vast?

Het antwoord is eenvoudig: Digitale Nieuwsbrieven.

Heel effectief

Iedere week plaatsen wij nieuws en tips op uw eigen website. Met een digitale nieuwsbrief brengt u (een selectie van) die berichten heel gericht bij uw klanten onder de aandacht.
Daarbij maakt ieder nieuwsbericht in uw nieuwsbrief contact met uw website, zodat ook het website bezoek gaat toenemen.

Gelijktijdig zorgen de reclameafbeeldingen die in uw website naast uw nieuwsberichten worden getoond, voor de nodige cross-selling. 

Helemaal verzorgd

Als uw wilt stellen onze professionals iedere maand een pakkende nieuwsbrief voor u samen. Wij voorzien die van uw eigen huisstijl en sturen u daar meteen een preview van. Wilt u die verzonden hebben, dan hoeft u niets te doen en wordt de nieuwsbrief na 5 dagen namens u en in uw eigen huisstijl digitaal verzonden aan alle relaties die u hebt geupload. En zou u die maand willen ‘overslaan’ dan kiest u binnen 5 dagen voor “niet verzenden”. 



Helemaal verzorgd

Als uw wilt stellen onze professionals iedere maand een pakkende nieuwsbrief voor u samen. Wij voorzien die van uw eigen huisstijl en sturen u daar meteen een preview van. Wilt u die verzonden hebben, dan hoeft u niets te doen en wordt de nieuwsbrief na 5 dagen namens u en in uw eigen huisstijl digitaal verzonden aan alle relaties die u hebt geupload. En zou u die maand willen ‘overslaan’ dan kiest u binnen 5 dagen voor “niet verzenden”. 

Doelgroep marketing

Met onze module “digitale nieuwsbrieven” kunt u alles ook gewoon in eigen hand houden. Maak heel eenvoudig meerdere relatiegroepen aan. Stuur daarna iedere groep een eigen nieuwsbrief. En bekijk de volgende dag in de responsemeting hoe uw nieuwsbrieven werden gelezen.

Wij laten u graag zien hoe eenvoudig dat is. Want u bent immers financieel adviseur en geen ICT’er?




Response meting

Na ‘verzending’ kunt u in Admin precies terug vinden hoe uw nieuwsbrief heeft gescoord. Aan wie de nieuwsbrief werd verzonden, hoe de verschillende onderdelen gelezen werden en vooral ook wie welk deel van uw nieuwsbrief heeft gelezen.
En dat laatste is weer van belang voor uw zorgplicht.




Response meting

Na ‘verzending’ kunt u in Admin precies terug vinden hoe uw nieuwsbrief heeft gescoord. Aan wie de nieuwsbrief werd verzonden, hoe de verschillende onderdelen gelezen werden en vooral ook wie welk deel van uw nieuwsbrief heeft gelezen.
En dat laatste is weer van belang voor uw zorgplicht.

Big Data

Onze (gratis) module Analyzer monitort voortdurend voor u wat er op uw website gebeurt. Welke relatie bekijkt welke module? En welke modules werden al eerder door hem bezocht? Analyzer zoekt en vindt de verbanden en plaatst de conclusies ’s ochtends om 08.00 uur in uw e-mailbox. Met naam en adres!
Zodat u precies te zien krijgt waar u die dag de meeste kans op commercieel succes heeft.