Met actueel nieuws op uw website kunt u klanten voortdurend op de hoogte houden van ontwikkelingen die voor hen van belang zijn.
Advieskantoren kunnen hun klanten snel informeren over belangrijke marktontwikkelingen, wetswijzigingen of nieuwe producten. Dit verhoogt de transparantie en versterkt de klantrelatie, omdat klanten altijd toegang hebben tot de meest relevante en recente informatie die hun financiële beslissingen ondersteunt.
Advieskantoren hebben een wettelijke verplichting om hun klanten voortdurend te informeren en ondersteunen.
Door regelmatig actuele nieuwsberichten te publiceren, kunnen kantoren proactief belangrijke informatie delen over financiële producten, risico’s, en wijzigingen in wet- en regelgeving. Dit helpt om te voldoen aan hun zorgplicht, vastgelegd in de Wet op het financieel toezicht (Wft).
Meer informatie over de zorgplicht voor financieel adviseurs vindt u op deze pagina van de AFM.
De integratie van de nieuws- en nieuwsbriefmodule zorgt ervoor dat u dezelfde content eenvoudig via meerdere kanalen kunt verspreiden.
Dit bespaart niet alleen tijd, maar verhoogt ook de betrokkenheid doordat klanten belangrijke updates zowel op de website als in hun inbox ontvangen. Door effectieve distributie van content vergroot u de zichtbaarheid en impact van uw boodschap, wat bijdraagt aan betere klantrelaties en merkloyaliteit.
Lees over het belang van effectieve contentdistributie op Marketingfacts.
Regelmatig actueel nieuws plaatsen verbetert de zoekmachineoptimalisatie (SEO) van uw website.
Door relevante zoekwoorden en recente ontwikkelingen te delen, verhoogt u de vindbaarheid in zoekmachines zoals Google, wat resulteert in meer websiteverkeer en potentiële nieuwe klanten.
AS Support neemt u dit werk uit handen. Dankzij onze geautomatiseerde nieuwsfunctie wordt uw website meerdere keren per week automatisch voorzien van actueel nieuws, zodat u zich volledig kunt richten op uw klanten.
Veel ondernemers schakelen te laat hulp in bij problemen. Dat is zonde, want het kan ook anders.
Ondernemers roepen volgens onderzoekers van de Hogeschool van Amsterdam te laat hulp in bij verschillende soorten problemen. Onder andere bij financiële zorgen.
De onderzoekers hebben het over vier soorten problemen, namelijk administratief, financieel, persoonlijk en overig. Deze oorzaken staan niet los van elkaar, maar ze kunnen elkaar wel versterken. Administratief en financieel hebben natuurlijk raakvlakken. Als je de administratie niet goed op orde hebt, kan dit je financieel zwaar treffen. Je weet namelijk niet waar je aan toe bent als je niet weet hoe jouw bedrijf er financieel voorstaat.
Ondernemer kan niet zonder vertrouwen
Met ondernemers die in financiële nood verkeren doen particulieren en bedrijven liever geen zaken. Als de onderneming wel omvalt kan dat namelijk geld kosten, dus eerlijk zijn over de omstandigheden kan niet altijd. Dat hebben we in de afgelopen jaren ook gezien met winkelketens die inmiddels zijn omgevallen. Zodra bekend is dat de ondernemingen uitstel van betaling aanvragen, heeft dat direct gevolgen. Consumenten gaan er niets meer kopen, want ze kunnen bij een mankement na een faillissement niet teruggaan met het product. Ook andere bedrijven, zoals leveranciers, zullen de samenwerking opzeggen of op een laag pitje zetten.
Hulp inschakelen kan ook anoniem
Financiële problemen wereldkundig maken is niet verstandig, maar dat hoeft ook niet. Je kunt namelijk hulp inschakelen van de boekhouder, accountant, de bank en natuurlijk van ons. Wacht hier bij voorkeur niet mee tot de problemen niet meer beheersbaar zijn. In een vroeg stadium kun je geholpen zijn met bijvoorbeeld een extra tijdelijke financiering. De boekhouder of de accountant heeft vaker met dit bijltje gehakt, maak dus vooral gebruik van zijn of haar kennis van zaken. Hij of zij kan met creatieve oplossingen komen.
Snijden in de verzekeringslasten
Financiële zorgen los je op korte termijn niet op door het snijden in de vaste lasten, maar op langere tijd kan het wel de oplossing zijn. Door minder uitgaven wordt een onderneming gezonder, omdat er minder geld uit gaat. Dit doe je niet door noodzakelijke verzekeringen op te zeggen. Het moet met beleid gebeuren. Besparen is een goed streven, maar bij schade moeten de schadelasten wel gedragen worden.
Tot een aantal jaren geleden werd er bij het financieren van een onderneming alleen maar gedacht aan een oplossing via de huisbank, maar er zijn tegenwoordig meer opties. Met factoring kun je bijvoorbeeld de cashflow goed op gang houden en ook voor een lening zijn er alternatieven. Een financiering via een online kredietverstrekker kan aantrekkelijk zijn.
AS Support B.V. en haar medewerkers hebben de grootst mogelijke zorg besteed aan het samenstellen van de inhoud van deze website. Desondanks kunnen er geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie. Het gebruik van deze website en de daarop aangeboden informatie geschiedt geheel op eigen risico.
Alle geschillen die direct of indirect voortvloeien uit het gebruik van deze website vallen onder de exclusieve jurisdictie van de bevoegde rechter in het arrondissement waarin Nijmegen is gelegen. Hierbij is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
AS Support B.V. behoudt zich het recht voor om de inhoud van deze disclaimer en de voorwaarden op elk moment, geheel of gedeeltelijk, te wijzigen, aan te vullen of in te trekken. Afwijkingen van deze voorwaarden zijn alleen geldig indien deze schriftelijk door AS Support B.V. zijn bevestigd.