Met actueel nieuws op uw website kunt u klanten voortdurend op de hoogte houden van ontwikkelingen die voor hen van belang zijn.
Advieskantoren kunnen hun klanten snel informeren over belangrijke marktontwikkelingen, wetswijzigingen of nieuwe producten. Dit verhoogt de transparantie en versterkt de klantrelatie, omdat klanten altijd toegang hebben tot de meest relevante en recente informatie die hun financiële beslissingen ondersteunt.
Heeft u al een leverancier van nieuwsberichten? Deze kunnen wij ook voor u importeren.
Advieskantoren hebben een wettelijke verplichting om hun klanten voortdurend te informeren en ondersteunen.
Door regelmatig actuele nieuwsberichten te publiceren, kunnen kantoren proactief belangrijke informatie delen over financiële producten, risico’s, en wijzigingen in wet- en regelgeving. Dit helpt om te voldoen aan hun zorgplicht, vastgelegd in de Wet op het financieel toezicht (Wft).
Meer informatie over de zorgplicht voor financieel adviseurs vindt u op deze pagina van de AFM.
De integratie van de nieuws- en nieuwsbriefmodule zorgt ervoor dat u dezelfde content eenvoudig via meerdere kanalen kunt verspreiden.
Dit bespaart niet alleen tijd, maar verhoogt ook de betrokkenheid doordat klanten belangrijke updates zowel op de website als in hun inbox ontvangen. Door effectieve distributie van content vergroot u de zichtbaarheid en impact van uw boodschap, wat bijdraagt aan betere klantrelaties en merkloyaliteit.
Lees over het belang van effectieve contentdistributie op Marketingfacts.
Regelmatig actueel nieuws plaatsen verbetert de zoekmachineoptimalisatie (SEO) van uw website.
Door relevante zoekwoorden en recente ontwikkelingen te delen, verhoogt u de vindbaarheid in zoekmachines zoals Google, wat resulteert in meer websiteverkeer en potentiële nieuwe klanten.
AS Support neemt u dit werk uit handen. Dankzij onze geautomatiseerde nieuwsfunctie wordt uw website meerdere keren per week automatisch voorzien van actueel nieuws, zodat u zich volledig kunt richten op uw klanten.
Bij schade kun je vertrouwen op de verzekeringsadviseur. Jouw belangen worden goed behartigd.
Je kunt rechtstreeks bij de verzekeraar of via een vergelijkingssite een verzekering afsluiten. Maar de kracht van een verzekeringsadviseur blijkt bij schade.
Na het afsluiten van de verzekeringen voor je huis zul je niet vaak een claim indienen op de woonverzekeringen. Misschien een keer een schade veroorzaakt door de kinderen aan de bezittingen van anderen. Een dergelijke schade kun je claimen op de aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren. Maar je huis kan ook zwaar beschadigd raken door een brand. In alle gevallen kun je terugvallen op de kennis en de kunde van de verzekeringsadviseur.
De adviseur behartigt jouw belangen ten opzichte van de verzekeraar
Bij een omvangrijke schade schakelt de verzekeraar een taxateur in om de schade vast te stellen. Deze deskundige probeert in te schatten waar de schade door veroorzaakt is. Op basis van de bevindingen van de deskundige vormt de verzekeraar een oordeel over:
De uitkomsten kunnen negatief voor jou uitpakken. De verzekeraar wijst de schade bijvoorbeeld af, of het schadebedrag wordt te laag ingeschat. In dat soort gevallen komt de verzekeringsadviseur op voor jouw belangen.
Een adviseur begeleidt de schadeafwikkeling
Na een schade moet er veel geregeld worden, maar hoe pak je dat aan? Je hebt bepaalde inspanningsverplichtingen tegenover de verzekeraar. De tussenpersoon neemt jou zorgen uit handen. Wij nemen zoveel mogelijk te regelen zaken van je over. Wij kunnen ervoor zorgen dat jij jouw verplichtingen bij een schade nakomt.
De verzekeringen moeten goed afgestemd worden op de risico’s
Bij schade wil je een vergoeding ontvangen om de schadelasten te herstellen van de schadelasten, maar een eerste vereiste daarvoor is dat je wel goed verzekerd bent. Een verzekeraar gaat een schade alleen maar vergoeden als uit de polis en de polisvoorwaarden blijkt dat zij de schade moeten dragen. Hier ligt ook weer een taak voor de adviseur. Door periodiek afspraken in te plannen kunnen wij de verzekeringen zo goed mogelijk afstemmen op jouw bezittingen en de risico’s die je loopt.
Oververzekerd zijn heeft geen zin
De verzekeringen moeten de risico’s afdekken, maar oververzekerd zijn heeft ook geen zin. Je kunt oververzekerd zijn door het verzekeren van spullen die je niet meer in je bezit hebt. Of de verzekering biedt een te ruime dekking. Je hebt vroeger bijvoorbeeld een dure verzameling verzekerd, maar de waarde hiervan is hard gedaald. Oververzekerd zijn zorgt alleen maar voor onnodige maandelijkse onkosten.
AS Support B.V. en haar medewerkers hebben de grootst mogelijke zorg besteed aan het samenstellen van de inhoud van deze website. Desondanks kunnen er geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie. Het gebruik van deze website en de daarop aangeboden informatie geschiedt geheel op eigen risico.
Alle geschillen die direct of indirect voortvloeien uit het gebruik van deze website vallen onder de exclusieve jurisdictie van de bevoegde rechter in het arrondissement waarin Nijmegen is gelegen. Hierbij is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
AS Support B.V. behoudt zich het recht voor om de inhoud van deze disclaimer en de voorwaarden op elk moment, geheel of gedeeltelijk, te wijzigen, aan te vullen of in te trekken. Afwijkingen van deze voorwaarden zijn alleen geldig indien deze schriftelijk door AS Support B.V. zijn bevestigd.