Oplossingen waar u en uw relaties vrolijk van worden!
Richt uw nieuwsbrieven specifiek op de interesses van uw klanten voor maximaal resultaat.
Met onze digitale nieuwsbrieven kunt u uw relaties eenvoudig segmenteren en voor elke groep een gerichte nieuwsbrief samenstellen. U krijgt direct inzicht in het succespercentage van uw e-mailcampagnes en in de interesses van uw klanten.
Bovendien wordt uw relatiebestand automatisch gecontroleerd en up-to-date gehouden, zodat u altijd beschikt over de meest actuele gegevens.
Maak uw diensten altijd en overal toegankelijk met een mobiele app-ervaring.
Met onze oplossing kunnen uw klanten uw website installeren als een app op hun telefoon. Hierdoor kunnen ze eenvoudig schades melden, foto’s meesturen, mutaties doorgeven en hypotheekberekeningen maken – alles binnen handbereik.
Altijd bereikbaar en gebruiksvriendelijk, zodat u uw klanten optimale service biedt, waar en wanneer ze die nodig hebben.
Bespaar tijd en vergroot het gemak met online schermdelen en videobellen.
Maak direct via uw website een veilige verbinding voor een online afspraak. Beslis zelf of u elkaar wilt zien via video en geef uw klanten de mogelijkheid om live mee te kijken op uw scherm.
Zo biedt u professionele ondersteuning op afstand, zonder dat u tijd verliest aan reizen of fysieke afspraken.
Altijd beschikbaar voor snelle en accurate antwoorden, zelfs buiten kantooruren.
Met onze chatbot biedt u klanten 24/7 directe hulp en begeleiding. De chatbot kan veelgestelde vragen direct beantwoorden, bezoekers naar de juiste informatie leiden en toont automatisch een contactformulier als u offline bent.
Zodra u online bent, schakelt de chatbot moeiteloos over naar een live medewerker, zodat uw klanten de persoonlijke aandacht krijgen die zij verdienen.
Maandelijkse nieuwsbrieven, professioneel samengesteld en volledig in uw huisstijl.
Elke maand creëren onze professionals een actuele nieuwsbrief, met het laatste nieuws, die perfect aansluit bij uw merkidentiteit, met u als afzender. Met onze previewfunctie kunt u de nieuwsbrief eerst bekijken, aanpassen en goedkeuren voordat deze wordt verzonden.
Zo behoudt u volledige controle, zorgt u voor consistente, waardevolle communicatie met uw klanten en wordt u ontzorgt bij het regelmatig informeren van uw klanten.
Bied uw klanten direct inzicht in verduurzamingsopties en kostenbesparingen.
Met het Energie bespaarrapport ontvangen uw klanten een op maat gemaakt adviesrapport over het verduurzamen van hun woning of bedrijfspand. Elk rapport bevat een unieke QR-code voor eenvoudige aanpassingen en goedkeuring. Na akkoord wordt automatisch een afspraak ingepland voor een schouw en het opstellen van offertes op maat.
De implementatie van de maatregelen wordt verzorgd door onze partner, terwijl u de financiering en aanvullende verzekeringen regelt. Bovendien ontvangt u een kick-back fee over de totale opdrachtwaarde.
Altijd snel de juiste hulp bij de hand in noodsituaties.
In geval van schade is het cruciaal om direct ondersteuning te krijgen, vooral bij urgente situaties zoals pech onderweg, ernstige brandschade of hulp tijdens een reis. Onze Alarmnummers-module biedt een compleet overzicht van de alarmcentrales van verzekeraars, zodat uw klanten snel en eenvoudig contact kunnen opnemen met de juiste instantie.
Met de handige zoekfunctie vinden uw klanten snel het noodnummer van hun verzekeraar, voor directe hulp wanneer het echt nodig is.
Deze module geeft direct een volledig overzicht van de financieringsbehoefte, de mogelijkheden en de maandlasten bij het aankopen van een woning.
Deze gebruiksvriendelijke module laat klanten zelf de benodigde hypotheek, maximale hypotheek en verwachte bruto en netto maandlasten berekenen.
Het resultaat is een professioneel rapport in uw huisstijl, dat zowel naar de klant als naar uw kantoor wordt verzonden.
Dit versterkt de klantrelatie en biedt uw kantoor nieuwe advieskansen.
Met de actuele hypotheekrentes geeft u uw klanten direct inzicht in de laagste hypotheekrentes op de markt.
Met deze module kunnen uw klanten eenvoudig de actuele rentes vergelijken, met of zonder de naam van de geldverstrekker. De actuele hypotheekrentes zijn in verschillende vormen beschikbaar en volledig door u aanpasbaar.
Dit geeft uw klanten niet alleen transparantie, maar helpt hen ook om beter geïnformeerde beslissingen te nemen.
De hypotheekrente voorspeller geeft uw klanten dagelijks inzicht in de rentebewegingen en helpt hen bij het maken van de juiste keuzes.
Met deze module ziet uw klant in één oogopslag de trends in de renteontwikkeling. Dit maakt het eenvoudiger voor hen om te beslissen of het tijd is om een offerte aan te vragen. Op basis van historische ontwikkelingen i.c.m. Machine Learning doet deze module een voorspelling over het toekomstige verloop van de hypotheekrentes.
De hypotheekrente voorspeller zorgt dat bezoekers regelmatig naar uw website terugkomen en biedt een waardevolle kans om potentiële klanten te binden.
Laat uw klanten makkelijk zelf berekenen of oversluiten financiële voordelen biedt.
Met deze module kunnen uw klanten snel berekenen of het oversluiten van hun hypotheek hen geld kan besparen. De scan genereert een professioneel rapport in uw huisstijl dat zowel naar de klant als naar uw kantoor wordt verzonden.
Het rapport uit deze module is niet alleen informatief, maar ook een uitstekende leadgenerator die klanten aanspoort om actie te ondernemen.
Met de Hypotheekrente Mail-Alert ontvangen uw klanten elke zaterdagochtend om 08.00 uur de meest actuele hypotheekrentes in hun inbox.
Relaties die zich aanmelden, krijgen de laatste rente-informatie en een terugblik op de renteontwikkeling. De e-mails worden verzonden in uw huisstijl, waardoor uw kantoor regelmatig onder de aandacht blijft.
Zo biedt u waardevolle inzichten, versterkt u de klantrelatie en bent u op de hoogte welke klanten op zoek zijn naar een nieuwe woning.
De Hypotheek Inventarisatie module helpt uw klanten om eenvoudig alle benodigde gegevens voor hun hypotheekaanvraag aan te leveren.
Met deze tijdbesparende module kunnen potentiële klanten in één stap alle noodzakelijke informatie aanleveren, zodat u meteen een compleet beeld heeft. Dit versnelt het proces, verhoogt de efficiëntie en zorgt ervoor dat u direct met een goed onderbouwd advies kunt starten.
Klanten uploaden hun bestanden in een beveiligde omgeving die alleen voor u toegankelijk is.
Wij bieden een uitgebreide set webpagina’s met alle informatie over hypotheken en financiële begrippen.
Van hypotheekvormen en rentetarieven tot belangrijke termen zoals “annuïteitenhypotheek” en “overbruggingskrediet”—uw klanten vinden hier eenvoudig duidelijke uitleg over alles wat met hypotheken te maken heeft. Deze informatieve pagina’s helpen klanten beter geïnformeerd keuzes te maken en versterken de positie van uw kantoor als vertrouwde adviseur.
Maak schade melden eenvoudig en efficiënt met ons Digitale Algemeen Schadeformulier
Met ons gebruiksvriendelijke Digitale Schadeformulier kunnen klanten hun schade snel en gemakkelijk online melden. Er kunnen direct bijlagen, zoals foto’s, toegevoegd worden – zelfs rechtstreeks vanuit de camera-app op de telefoon.
Het formulier genereert automatisch een compleet schadeformulier, inclusief de handtekening van de klant.
Zo bespaart u tijd, verhoogt u de klanttevredenheid en maakt u schadeafhandeling efficiënter en zorgelozer voor zowel uzelf als uw klanten.
Bereken eenvoudig de waarde van een inboedel met de Inboedelwaardemeter
Met onze gebruiksvriendelijke Inboedelwaardemeter kunnen klanten zelf snel en nauwkeurig de waarde van hun inboedel bepalen. Na het online invullen en ondertekenen, ontvangt u het ingevulde formulier direct in uw mailbox. Zo helpt u uw klanten om onderverzekering te voorkomen en zorgt u voor een goed onderbouwd advies.
De module biedt flexibiliteit doordat u zelf de omrekenfactor kunt instellen, zodat de resultaten nauwkeurig aansluiten bij uw advies en de specifieke behoeften van uw klanten.
Bepaal eenvoudig de herbouwwaarde van een woning met onze officiële Herbouwwaardemeter
Met onze gebruiksvriendelijke Herbouwwaardemeter krijgt u samen met uw klanten direct inzicht in de herbouwwaarde van hun woning. Na het invullen wordt het officiële herbouwwaardemeter-document van het Verbond van Verzekeraars automatisch volledig ingevuld en met één druk op de knop naar uw mailbox gestuurd.
Zo heeft u altijd de juiste informatie bij de hand voor een nauwkeurig en passend advies.
Digitale aanvraagformulieren voor alle simple-risk verzekeringen, volledig in uw eigen huisstijl
Met onze online aanvraagformulieren kunnen uw klanten eenvoudig hun gegevens invullen en verzenden. De formulieren worden rechtstreeks als PDF naar uw mailbox gestuurd en opgeslagen in onze beveiligde omgeving, zodat u altijd direct een volledig en veilig overzicht heeft.
Zo behoudt u uw onafhankelijkheid en biedt u uw klanten een snelle, professionele ervaring.
Altijd een helder overzicht van de belangrijkste eigenschappen van elke verzekering.
Ons overzicht van de verzekeringskaarten bieden uw klanten een duidelijk en beknopt overzicht van de belangrijkste details van hun verzekering. Met handige zoekopties kunnen klanten eenvoudig een verzekeraar vinden door een deel van de naam in te voeren of er één uit het overzicht te selecteren.
Toegankelijk en gebruiksvriendelijk – zo maken we het uw klanten een stuk makkelijker.
Altijd snel de juiste hulp bij de hand in noodsituaties.
In geval van schade is het cruciaal om direct ondersteuning te krijgen, vooral bij urgente situaties zoals pech onderweg, ernstige brandschade of hulp tijdens een reis. Omdat u als adviseur mogelijk niet altijd bereikbaar bent, biedt onze Alarmnummers-module een compleet overzicht van de alarmcentrales van verzekeraars, zodat uw klanten snel en eenvoudig contact kunnen opnemen met de juiste instantie.
Met de handige zoekfunctie vinden uw klanten snel het noodnummer van hun verzekeraar, voor directe hulp wanneer het echt nodig is.
Maak administratieve wijzigingen eenvoudig voor uw klanten met onze Service Formulieren.
Of het nu gaat om het opzeggen van verzekeringen, het wijzigen van intermediair of het verstrekken van een machtiging voor schademelding – met onze serviceformulieren regelen uw relaties dit allemaal online via uw website.
De naw-gegevens van de verzekeringsmaatschappijen zijn vooraf ingevuld, zodat klanten deze formulieren snel en gemakkelijk kunnen gebruiken.
Eenvoudig en overzichtelijk wijzigingen doorgeven voor motorvoertuigverzekeringen.
Met deze module kunnen uw klanten gemakkelijk wijzigingen doorgeven voor hun motorvoertuigverzekering. De module begeleidt gebruikers stap voor stap om alle benodigde informatie correct in te vullen. Na verzending ontvangen zij en de adviseur een overzichtelijk rapport van de wijziging in hun inbox. Inclusief een door u opgestelde toelichting over het vervolg.
Zo wordt het doorgeven van een wijziging eenvoudig én professioneel afgehandeld.
Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe onze veilige en schaalbare weboplossingen uw kantoor helpen meer leads te genereren en klantrelaties te versterken.
AS Support B.V. en haar medewerkers hebben de grootst mogelijke zorg besteed aan het samenstellen van de inhoud van deze website. Desondanks kunnen er geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie. Het gebruik van deze website en de daarop aangeboden informatie geschiedt geheel op eigen risico.
Alle geschillen die direct of indirect voortvloeien uit het gebruik van deze website vallen onder de exclusieve jurisdictie van de bevoegde rechter in het arrondissement waarin Nijmegen is gelegen. Hierbij is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
AS Support B.V. behoudt zich het recht voor om de inhoud van deze disclaimer en de voorwaarden op elk moment, geheel of gedeeltelijk, te wijzigen, aan te vullen of in te trekken. Afwijkingen van deze voorwaarden zijn alleen geldig indien deze schriftelijk door AS Support B.V. zijn bevestigd.