Even kennis maken?

Toen eind afgelopen eeuw het internet steeds meer aan invloed begon te winnen, kwam in 1999 in Nijmegen een tiental financieel adviseurs bijeen. Zij realiseerden zich dat het internet een ongekend communicatiemiddel aan het worden was. Met enorme mogelijkheden.

Verwachtingen
Websites zouden de adviseur in staat stellen op een prachtige manier de eigen onderneming te kunnen presenteren. Wat de kans op nieuwe relaties mogelijk maakte. En online rekentools zouden consumenten op meerdere terreinen kunnen helpen zelf wat eenvoudige berekeningen te maken.
Pure klantvriendelijkheid, die ook nog eens tijdsbesparing zou gaan opleveren voor de adviseur.

2001 DossierNet-1

Uiteindelijk werd besloten de plannen concreet te maken
En begin 2002 mochten we onder (toen nog) de naam ‘DossierNet’ de eerste financieel adviseurs aansluiten.

Meer interactiviteit
Enthousiast door de reacties uit de markt ontstonden al snel meer ideeën om het gebruiksgemak nóg verder te vergroten. Met als gevolg een forse uitbreiding van het aantal rekentools, de bouw van digitale formulieren én de mogelijkheid digitale nieuwsbrieven te verzenden.

2006 DossierNet-2

Maar ook op internet stonden de ontwikkelingen niet stil. Nieuwe browsers kwamen op en consumenten namen steeds vaker Google als startpunt voor hun internetbezoek. Om alle websites daar op aan te kunnen passen werd besloten alle websites van nieuwe software te voorzien. En eind 2006 werd DossierNet-2 een feit.

Google Chrome – smartphones – Apple
En wie had toen gedacht dat de markt daarna opnieuw zo ontzettend hard zou veranderen….. Steeds meer consumenten bleken het internet te bezoeken vanaf een tablet. En het gebruik van smartphones nam explosief toe.
Maar ook steeds meer adviseurs ontdekten de mogelijkheden van het internet. En vooral vanuit die hoek werden heel wat suggesties gedaan voor nog weer nieuwe modules.

2014 DossierNet wordt Assupport

Met als gevolg volledig nieuwe websiteontwerpen, koppelingen met Facebook, centraal verzorgde nieuwsbrieven, Google-vriendelijk, Apple-vriendelijk, smartphonevriendelijk, leads genererend en een heel nieuw gebruiksvriendelijk CMS.

Maar ook met nieuwe kantoorgerichte formulieren, werken met digitale handtekeningen, een volledig online ingerichte manier van schades melden en uiterst fraaie hypotheektools. Het totale DossierNet-concept was daarmee zo uitgebreid geworden, dat we besloten ook gelijk maar onze naam te veranderen:

Assupport.
We spreken uw taal!

Kijkt u rustig rond op deze website

Bekijk de demo’s, probeer de hypotheektools uit, test hoe klantvriendelijk het melden van een schade nu kan verlopen en kijk vooral ook even naar alle mogelijkheden van digitale nieuwsbrieven. Kortom, gaat u rustig na met welke uitvoering we u het beste kunnen helpen.

Maar ik wil u wel 2 vragen stellen:

1. Neemt u alstublieft direct met ons contact op wanneer iets u niet helemaal duidelijk is
a. Via telefoon 024 – 3 886 998
b. Via mail servicedesk@assupport.nl
c. of mailt u mij rechtstreeks rien@assupport.nl
2. En blijft u ons alstublieft bestoken met uw suggesties.

Een hartelijke groet,

Rien Eyzenga
Oprichter van Assupport

Klaar om te beginnen?

Start nu Neem contact op