Het verhaal achter 20 jaar AS Support

AS Support is in de afgelopen 20 jaar uitgegroeid tot marktleider in het leveren van een gespecialiseerd Online Serviceplatform voor adviseurs. Hieronder een korte uiteenzetting van onze historie.

Hoe is het nu allemaal begonnen en waar staan we nu?

1999 – Het begin

Toen eind afgelopen eeuw het internet steeds meer aan invloed begon te winnen, kwam in 1999, op initiatief van Rien Eyzenga die toen al 20 jaar ervaring in het vak had, in Nijmegen een tiental financieel adviseurs bijeen. Zij realiseerden zich dat het internet een ongekend communicatiemiddel aan het worden was. Met enorme mogelijkheden!

Centraal verzorgde websites, met de mogelijkheid online schades te melden. En allerlei rekentools voor maximaal online gemak. Dat was het idee.

2000 – DossierNet versie 1.0

Uiteindelijk werd besloten de plannen concreet te maken. Na een jaar bouwen werd eind 2001, toen nog onder de naam DossierNet, de eerste financieel adviseur aangesloten. 

Enthousiast door de reactie uit de markt ontstonden al snel meer ideeën om het gebruiksgemak nog verder te vergroten. Met als gevolg een forse investering en uitbreiding van het aantal rekentools, de bouw van digitale formulieren én de mogelijkheid om digitale nieuwsbrieven te verzenden. 

2006 – DossierNet versie 2.0

Maar ook op internet stonden de ontwikkelingen niet stil. Nieuwe browsers kwamen op en consumenten namen steeds vaker Google als startpunt voor hun internetbezoek. Om alle diensten van DossierNet daar op aan te kunnen passen werd besloten het geheel volgens de allernieuwste richtlijnen en inzichten volledig opnieuw te ontwerpen en te bouwen. Eind 2006 werd daarmee DossierNet 2.0 een feit.

Maar de digitalisering hield ook toen niet op. Steeds meer consumenten bleken het internet te bezoeken vanaf een tablet. En het gebruik van smarphones nam explosief toe.

2014 – DossierNet wordt AS Support

Met als gevolg volledig nieuwe website ontwerpen. Met toevoegingen zoals: Social Media koppelingen, centraal verzorgde nieuwsbrieven, een volledig online ingerichte manier van schades melden en geheel nieuwe Hypotheektools. 

Het totale DossierNet-concept was daarmee zo uitgebreid geworden, dat we besloten om onze naam te veranderen in AS Support. Een naam die veel beter past bij het totaal concept van het Digitale Service Platform dat we leveren.

 

2018 – De impact van AVG

En toen kwam de AVG! En dus:

  • Hebben we alle websites met SSL beveiligd
  • Hebben we voor u in Admin een privacyverklaring beschikbaar gemaakt
  • Hebben we functies toegevoegd om alle opgeslagen gegevens per relatie af te kunnen drukken

    En met dezelfde moeite hebben we:
  • De chatfunctie van WhatsApp geïntegreerd
  • En werden bezoekersstatistieken inzichtelijk gemaakt

2018 – De nazorg – Risicoscanner

Ook het voor invullen van de zorgplicht werd een prachtige oplossing bedacht: de Nazorg-Risicoscanner. Complete nazorg voor al uw particuliere relaties. En dat met maar één druk op de knop!
Kijk hoe gemakkelijk het nu is al uw particuliere producten ‘passend’ te houden. En hoe eenvoudig het is geworden om van uw relaties allemaal ‘totaal-relaties’ te maken. Met meer omzet tot gevolg. 
En wie dat wil, kan de module zelfs gebruiken om gemakkelijk over te stappen op (deel-)abonnementen.

 

2020 – De Hypotheekstraat

En dat kon gewoon niet uitblijven. Eén overkoepelende totaaloplossing voor alle hypotheekvragen. En dat werd de Hypotheekstraat. Ongeacht de vraag van de consument: in de Straat kan hij echt alles berekenen.
Loketten die nodig zijn worden automatisch geopend. En de andere loketten blijven simpelweg gesloten.

100% klantvriendelijk leads genereren. 

Zelfs een volledige online hypotheekinventarisatie is inbegrepen. 

Het heden – En nu?

AS Support blijft zichzelf net als onze producten continue ontwikkelen. Onze belangrijkste focus is en blijft het zo goed mogelijk ondersteunen van de dienstverlenging van onze klanten. Daarbij is de laagdrempeligheid van de samenwerking met onze klanten ons grootste goed. Wij willen altijd net even dat stapje extra zetten en onze klanten het gevoel geven dat wij deel uit maken van hun kantoor.Blijft u met vragen zitten? Of wilt u gewoon even praten over de toekomstplannen? Neem vooral contact met ons op!