Blijft u toch met vragen zitten? Bel gewoon even met 024 – 3 886 998

Over ons

Met alle nodige tools

Ook op smartphone

En echt makkelijk zelf te beheren

Het verhaal achter AS support

Een korte uiteenzetting. Hoe is het allemaal begonnen en waar staan we nu?

  • 1999

    Het begin

    Toen eind afgelopen eeuw het internet steeds meer aan invloed begon te winnen, kwam in 1999 in Nijmegen een tiental financieel adviseurs bijeen. Zij realiseerden zich dat het internet een ongekend communicatiemiddel aan het worden was. Met enorme mogelijkheden.

    Centraal verzorgde websites, met de mogelijkheid online schades te melden. En allerlei rekentools voor maximaal online gemak. Dat was het idee.

  • 2001

    DossierNet-1

    Uiteindelijk werd besloten de plannen concreet te maken
    En begin 2002 mochten we onder (toen nog) de naam ‘DossierNet’ de eerste financieel adviseurs aansluiten.

    Enthousiast door de reacties uit de markt ontstonden al snel meer ideeën om het gebruiksgemak nóg verder te vergroten. Met als gevolg een forse uitbreiding van het aantal rekentools, de bouw van digitale formulieren én de mogelijkheid digitale nieuwsbrieven te verzenden.

  • 2006

    DossierNet-2

    Maar ook op internet stonden de ontwikkelingen niet stil. Nieuwe browsers kwamen op en consumenten namen steeds vaker Google als startpunt voor hun internetbezoek. Om alle websites daar op aan te kunnen passen werd besloten alle websites van nieuwe software te voorzien. En eind 2006 werd DossierNet-2 een feit.

    En wie had toen gedacht dat de markt daarna opnieuw zo ontzettend hard zou veranderen….. Steeds meer consumenten bleken het internet te bezoeken vanaf een tablet. En het gebruik van smartphones nam explosief toe.

  • 2014

    DossierNet wordt AS support

    Met als gevolg volledig nieuwe websiteontwerpen.
    Met natuurlijk weer extra toevoegingen: koppelingen met Facebook, centraal verzorgde nieuwsbrieven, een volledig online ingerichte manier van schades melden en heel nieuwe hypotheektools.

    Het totale DossierNet-concept was daarmee zo uitgebreid geworden, dat we besloten ook gelijk maar onze naam te veranderen: AS support.

  • 2018

    De impact van de AVG

    En toen kwam de AVG!  En dus:

    • Hebben we alle websites SSL beveiligd
    • Hebben we voor u in Admin een privacyverklaring beschikbaar gemaakt
    • En zijn functies toegevoegd om alle opgeslagen gegevens af te kunnen drukken

    Maar het onderhoud van websites is wel een doorlopend proces. En dus werd inmiddels ook:

    • De chatfunctie van WhatsApp geïntegreerd
    • En werden bezoekersstatistieken inzichtelijk gemaakt

    AS support. Wij spreken echt uw taal!

     

     

We staan voor u klaar

Blijft u met vragen zitten? Of wilt u gewoon even praten over de toekomstplannen? Kijk even verder op onze website. Of, nog makkelijker, neem even contact op:

Neem contact op